8 Ekim 2014 Çarşamba

BENİM DE ARTIK BİR İKİZİM VAR


Şimdi böyle deyince yılların ikizliğine ayıp etmiş olucam zira sevgili kuzenimle uzun çok uzun yıllardır ikiz diye anılırız farklı ana babadan anca bu kadar benzerlik olur yani bu sebeple yılların ikizliğine ayıp etmemek için benim de artık bir blog ikizim var. Evet gelelim bu işin nasıl başladığına şöyle ki ; Ben blog blog gezerken bir kaç ikiz blog gördüm  çok hoşuma gitmişti ikiz blog işi aynı konuyu iki farklı ama aslında aynı ağızdan dinlemek. Sonra aradan baya bi zaman geçti bi baktım başka bir ikiz blog yeter ulan dedim ben de istiyom ki zaten bir ikizim ve ikizimin bloguda var hemen anlattım durumu bir iki ısrardan sonra olur dedi sevgili geke ve işte böyle başladı hikayemiz. (Sanki kaç yıllık bir hikayede böyle başladı diyom daha dün olmadı mı bu iş yahu!)
İkizimin yazısı için tık

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder