22 Ekim 2014 Çarşamba

MIRRORS

Sevgili ikizim geçenlerde şarkının yazısını yazınca bende dayanamadım yamak istedim evet  Mirrors JT muhteşemlik üçü bir arada misali .

Öncelikle bu muhteşem şarkı ve Justin Timberlake harikalarıyla tanışmamı sağlayan pek tabi ikizim sayesinde hatta bu şarkı yabancı şarkılarla içli dışlı olma evremin kapısı niteliğindedir.
Sebebi ise başta sözleri, JT' nin muhteşem sesi, konser performansı, dansı ve klibi o aynalar falan harikaydı.
Sözler için fantastik dünyam (dreamcather)' ı ziyaret edebilirsiniz.
şarkı beni sözleriyle çok etkilemiş 8 dakikalık versiyon olduğu halde defalarca dinlemiştim.
Neden yazıyorum diye sorarsanız ben bu şarkıyı beğendim ve sizlerle de paylaşmak istedim aslında ikizimin yazısını okuyunca öyle bir ilham gelmiş ve aklımda harika bir yazı tasarlamıştım ama çok sönük bir yazı oldu

ŞUAN SENİ KAYBETMEK İSTEMİYORUM, DİĞER YARIMA BAKIYORUM

AYNALAR VE JT (KLİPTE)

VE İŞTE O MÜTHİŞ CANLI PERFORMANS


BU DA ORİJİNAL KLİP 


Karar verip ortak bir yazı çıkarmadık ama ikizim de ben de bu konu hakkında yazdık bu yüzden ikiz yazımız diyorum hadi ilk ikiz yazımız hayırlı uğurlu olsun
ikizimin yazısı için 



             


1 yorum :